ورود / عضویت 0
شماره تماس : 02167917 داخلی 36

بررسی مشخصات فنی خودرو سمند سورن پلاس

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 23 شهریور 1401 در ساعت 10 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بررسی مشخصات فنی خودرو سمند سورن پلاس

به گزارش تجارت‌نیوز، سورن پلاس یکی از جدیدترین اعضای خانواده سمند ایرانی است که به دست مهندسان و طراحان کشور و به‌ عنوان محصولی از شرکت ایران ‌خودرو وارد بازار خودروی ایران خواهد شد.
مشخصات فنی سمند سورن پلاس در کنار ابعاد این خودرو در قسمت صندوق‌ عقب و هم‌چنین کابین ، نشان‌دهنده آن است که یک خودروی کاملا مناسب برای خانواده‌های ۴ تا ۵ نفره است. سمند سورن پلاس جدید می‌تواند از جنبه‌های مختلفی هم‌چون مشخصات فنی، میزان آلایندگی، مقدار مصرف سوخت ترکیبی، مشخصات ظاهری و… نگاه طیف وسیعی از خریداران خودرو را به سمت خود جلب کند.

samand soren2

آپشن‌ها و امکانات سمند سورن پلاس

سمند سورن پلاس علاوه بر امکانات مدل‌های پیشین به تجهیزات جدیدتری همچون کروز کنترل و کامپیوتر سفری مجهز شده است. از جمله مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک با سمند سورن معمولی نیز می‌توان به حسگر فاصله‌سنج عقب، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، دکمه‌های کنترل روی فرمان، سیستم صوتی شش اسپیکر با خروجی ساب ووفر، هندزفری، بلوتوث و دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، اشاره کرد.

شرکت ایران خودرو سورن پلاس جدید را با ارائه داشبورد جدید و استفاده از سیستم مالتی مدیا، جایگزین سورن پلاس فعلی کرده است. حواله داران قبلی سورن پلاس می‌تواندد با پرداخت مابه التفاوت خودروی خود را با این آپشن و به صورت سورن پلاس جدید تحویل بگیرند. این سیستم مالتی مدیا دارای قابلیت میرور لینک (نمایش تصویر تلفن همراه بر روی نمایشگر) و همچنین امکاناتی چون مسیریاب و برقراری تماس تلفنی است. این مدل در دو تیپ عرضه شده که یکی از تیپ ها دارای مانیتور و دوربین دنده عقب بوده اما فاقد پاور ویندوز است و تیپ دیگر دارای مانیتور و سیستم پاور ویندوز بوده امافاقد دوربین دنده عقب است.

این خودرو هم‌چون سایر محصولاتی که در بازار وجود دارند، با سیستم تهویه هوای مطبوع اتومات به بازار عرضه خواهد شد. صندلی راننده با تنظیمات برقی ۶ حالته، صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی ۴ حالته، روکش صندلی پارچه‌ای، تریم مشکی‌رنگ فضای داخل، دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین، آینه‌های جانبی تاشونده با تنظیم برقی و مجهز به گرم‌کن، شیشه‌های سولار، شیشه بالابر آنتی‌ترپ دیگر امکانات این خودرو هستند.

samand soren

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()