شرایط بیمه میشلن Michelin
چگونه از اصالت کالا مطمئن شویم و گارانتی را فعال کنیم؟
1- استفاده از سامانه پیامکی:
برای شروع، یک پیامک با شماره سریال موجود در بسته بندی محصول به شماره 100003311 ارسال کنید و منتظر پیامک فعال سازی از سیستم باشید.
پوشش روی کد اصالت محصول را بردارید و برای فعال شدن گارانتی خود به شماره 100003311 پیام دهید.
شرایط بیمه نامه و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟
آذین پارت برای محصولات خود گارانتی 18 ماهه یا استفاده از محصول حداکثر تا 80,000 کیلومتر پس از نصب ارائه میدهد. پس از اتمام شرایط گارانتی ذکر شده در بالا، پوشش دیگر اعمال نخواهد شد. همچنین سقف بیمه مسئولیت آذین پارت 50.000.000 ریال است.
در چه شرایطی گارانتی شما ابطال خواهد شد؟
• باز نمودن موتور خودرو یا هرگونه دستکاری در موتور قبل از بازدید کارشناس مربوطه.
• نصب غیر اصولی تسمه،پولی و هرزگرد که دچار پارگی و آسیب به دندههای تایم شود.
• هرگونه خرابی یا بیکیفیتی قطعات متصل به تسمه تایم، تسمه دینام، تسمه سفت کن، واترپمپ، پولی و هرزگرد که موجوب خرابی تسمه تایم گردد.
• هرگونه نشتی در خودرو مانند آب، بنزین، ضدیخ و ... که موجب پوسیدگی تسمه تایم گردد.
• خرابی واشر سرسیلندرو ترموستات که منجر به افزایش دمای خودرو شود و باعث پوسیدگی، تاببرداشتن و پوسته پوسته شدن تسمه تایم شود.
• حرکت با دنده عقب، حرکت دادن خودرو در هنگام خاموشی خودرو، دنده معکوس کشیدن که باعث رد شدن دندانه تایم شود.
• سوختگی تسمه تایم به دلیل همراستا نبودن پولیها
• خم کردن بیش از حد تسمه که باعث پارگی و شکستگی نخ فایبر شود.
• فشار زیاد و یا کم تسمه سفت کن.
نکات مهم:
1- همیشه تسمه تایم خودرو را در مراکز تعمیر تایید شده تعویض کنید و اطمینان حاصل کنید که اجزای همراه مانند تسمه سفت کن، هرزگرد، پولی و ... نیز تعویض شده اند.
2- این گارانتی شامل خودروهای مسافربر نیست.
3- در صورت بروز هرگونه مشکل در تسمه تایم با کارشناس فروش کالا در اسرع وقت تماس بگیرید.
موارد ضروری در خدمات پس از فروش:
1- دریافت فاکتور معتبر در هنگام خرید محصول
2- ارائه سند معتبر که نشان دهد تسمه تایم و دیگر متعلقات همراه آن تعویض شده است.
3- قید زمان و کیلومتر بر روی جعبه کالا و امضای تعمیر کار معتبر بر روی آن
4- ارائه فرم تکمیل شده بیمه نامه و خدمات پس از فروش