ورود / عضویت 0
شماره تماس : 02167917 داخلی 36

چگونه از امنیت و آرامش داخل خودرو در دوران کرونا اطمینان خاطر پیدا کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 13 شهریور 1400 در ساعت 11 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چگونه از امنیت و آرامش داخل خودرو در دوران کرونا اطمینان خاطر پیدا کنیم؟

خودرو شما در زمانه اوج گیری  ویروس کرونا  به صورت یک لایه محافظتی برای سرنشینان خودرو هنگام بیرون رفتن از خانه بدل شده است و احساس امنیت و آرامش خاطر را به سرنشینان خودرو در مقابله با ویروس کرونا ایجاد می نماید. در دوران اوج کرونا باید به ضدعفونی کردن کابین داخل خودرو توجه ویژه نماییم و به صورت روزانه یا هفتگی به فکر ضدعفونی کردن داخل خودرو از ویروس کرونا باشیم.

در رابطه با ضدعفونی کردن داخل خودرو باید اولویت با بیشترین سطوحی باشد که در تماس با سرنشینان خودرو است ، از جمله دستگیره بیرونی خودرو ، دستگیره داخلی خودرو ، فرمان خودرو ، کمربند ایمنی ، آینه ها ، اهرم های تنظیم صندلی سرنشینان جلو،  دنده ، دسته چراغ راهنما و دسته برف پاک کن و دکمه های رادیو و ظبط ، روکش صندلی ها ، درب داشبورد ، داشبورد خودرو ، رودری داخل خودرو ، آفتابگیر خودرو ، درب کنسول وسط خودرو ، دستگیره های مچی خودرو. همچنین باید با استفاده از نوارهای با کیفیت و مناسب خودرو و تعویض به موقع نوار ها از ورود هوای بیرون به داخل کابین خودرو جلوگیری نمود از جمله  نوار دور در ، نوار آبگیر ، نوار ماهوتی خودرو.

برای ضدعفونی کردن بخش های مختلف از سطوح داخل خودرو از جمله رودری ها و داشبورد ها ، دستگیره بیرونی خودرو ، دستگیره داخلی خودرو ، فرمان خودرو و ..... می توانید از محلول آب و صابون و محلول های الکلی با درصد بالای 70 از ایزوپروپیل استفاده نمایید. در زمان ضدعفونی کردن سطوح باید حتما از قاعده 20 ثانیه برای سطوح داخلی خودرو با آب و صابون پیروی نماییم به خاطر اینکه هر فراورده ای از محلول های ضدعفونی کننده باید مدت زمانی بر روی سطوح بماند تا بتواند اثر خود را در جهت نابودی ویروس از روی سطوح بگذارد. 

اغلب رودری های خودرو و روکش های صندلی از جنس چرم مصنوعی و طبیعی دارای پوشش محافظ از جنس اورتان هستند، بنابراین نباید از فراورده های الکلی بر روی این سطوح به صورت متوالی استفاده نماییم به همین منظور محلول با ترکیب آب و صابون ایمن ترین و مناسب ترین محلول ضدعفونی کننده سطوح چرمی می باشد و کمترین آسیب به این سطوح می رساند. این سطوح را با محلول آب و صابون به آرامی تمیز نمایید تا منجر به آسیب سطوح نگردد و سپس از یک کاندیشنر مناسب پس از ضد عفونی سطوح به منظور جلوگیری از ترک خوردگی استفاده نمایید.

به این نکته باید توجه ویژه نمود که در هنگام ضد عفونی داخل خودرو به برخی از سطوح داخل خودرو از جمله فرمان خودرو ، دستگیره درب بازکن بیرونی ، دستگیره درب بازکن داخلی و دستگیره مچی خودرو زمان بیشتری باید صرف نماییم به علت اینکه بررسی ها نشان داده اند که تعداد میکروب ها بر روی این سطوح از جمله فرمان خودرو ، دستگیره درب بازکن بیرونی ، دستگیره درب بازکن داخلی ، دسته دنده و دستگیره مچی خودرو نسبت به سایر سطوح بیشتر می باشد.

برای ضدعفونی کردن داخل خودرو از فراورده‌های پاک‌کننده حاوی سفیدکننده، پراکسید هیدروژن به هیچ وجه استفاده نگردد. این فراورده ها با توجه به از بین بردن ویروس ها از سطوح داخل خودرو می توانند به اجزای پلاستیکی و سایر سطوح داخل خودرو آسیب برساند.

همچنین همراه داشتن ژل و یا محلول های ضد عفونی کننده برای ضدعفونی دست ها پیش از تماس دست سرنشینان خودرو به سطوح از جمله فرمان خودرو ، دستگیره درب بازکن بیرونی ، دستگیره درب بازکن داخلی و دستگیره مچی خودرو می تواند به حفظ این سطوح از آلوده شدن به ویروس کرونا جلوگیری نماید. اما به این نکته باید توجه نمایید که از گذاشتن این وسایل ضد عفونی کننده در داخل خودرو به مدت طولانی به علت تاثیر نور خورشید و ایجاد آتش سوزی در داخل خودرو خودداری نمایید. در رابطه با وسائل نقلیه دیگر به جز خودرو هم باید سطوحی که بیشترین تماس را دارند شناسایی نمود و با استفاده از محلول های ضد عفونی این سطوح را تمیز نمایید.

نکته دیگر که باید به آن توجه نمایید حفظ فاصله فیزیکی میان سرنشینان خودرو در داخل خودرو می باشد به همین منظور در ردیف عقب داخل خودرو دونفر با حفظ فاصله فیزیکی از یکدیگر قرارمی گیرند. همچنین با توجه به درزبندی داخل خودرو جهت کاهش سرو صدای بیرون و ورود هوای بیرون به داخل خودرو باید میزان تهویه خودرو به صورتی باشد که میزان هوای تازه نسبت به هوای دم و بازدم سرنشینان خودرو بیشتر باشد به علت اینکه ذرات حاوی ویروس کرونا در هوای داخل خودرو با سرفه سرنشینان خودرو وارد فضا داخل خودرو می شود و باعث تجمیع این ذرات ویروس می گردد. به منظور جلوگیری از این وضعیت نامطلوب داخل کابین خودرو باید شیشه های خودرو جهت داشتن تهویه مناسب مقداری پایین قرارگیرد.

در دوران اوج کرونا باید به جایگزینی یا ضد عفونی کردن این لوازم داخلی خودرو از جمله دستگیره بیرونی خودرو ، دستگیره داخلی خودرو ، فرمان خودرو ، درب داشبورد ، داشبورد خودرو ، رودری داخل خودرو ، آفتابگیر خودرو ، کنسول وسط خودرو ، دستگیره های مچی خودرو ، نمد سقف خودرو ، روکش های صندلی و دسته دنده توجه ویژه نمود. به همین منظور نکته ای که باید در زمان تعویض یا ضدعفونی کردن لوازم داخل خودرو به آن توجه نماییم بر این اساس می باشد که در بازار فعلی ایران متاسفانه تعداد کالای متفرقه و غیر اصل بیشتر از کالای اصل و اورجینال است، به همین خاطر اهمیت یافتن مکانی که تمام خواسته های مشتریان را پاسخگو باشد کار راحتی نیست؛ محیطی که بتوان در کمترین زمان ممکن، با منطقی ترین قیمت با خیالی آسوده از کیفیت بالا و اصل بودن قطعات خرید مطمئنی را انجام داد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی آذین پارت با دارا بودن سبد کالایی بسیار گسترده از قطعات تزئینی خودرو از جمله مجموعه رودری پژواک یا رودری پژو پارس ری استایل ، رودری پژو 405 SLX ، دستگیره درب بازکن داخلی و بیرونی با بالاترین کیفیت و همچنین اورجینال توانسته است پاسخگویی طیف وسیعی از دغدغه‌های مشتریان باشد و در این مدت اوج گیری کرونا سعی کرده است پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

شرکت آذین پارت بعنوان بزرگترین و برترین تامین کننده اصلی قطعات تزیینی و جانبی داخل اتاق خودرو اقدام به عرضه محصولات داخلی خودرو به کلیه نمایندگان و مشتریان خود می نماید محصولاتی که در خط تولید خودروسازان داخلی (سایپا و ایران خودرو) نیز مورد استفاده قرارمی گیرد از جمله رودری پژو پارس ری استایل ، رودری پژو 405 SLX ، رودری پژو 206 طرح ناتیس رودری پراید X100 و رودری سمند طرح نگین.

شرکت آذین پارت در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان ، انواع رودری خودرو های داخلی را در بازار قطعات یدکی تریم و تزئیناتی خودرو عرضه می نماید از جمله رودری پژو پارس ری استایل ، رودری پژو 405 SLX و همچنین مجموعه رودری سمند طرح پژواک در چهار طرح مشکی (کلاسیک)، بژ روشن (طرح روز)، بژ تیره (هارمونیک) و مارون ( اسپرت) که با توجه به جنس مناسب ، قیمت مناسب و همچنین به کارگیری از مواد باکیفیت ، در راستای پروتکل های بهداشتی می توان به راحتی سطوحشان را با محلول آب و صابون ضدعفونی نمود که ایجاد امنیت وآرامش داخل خودرو را سبب شده و همچنین به سرنشینان خودرو اطمینان خاطر از جهت مقابله با ویروس کرونا می دهد.

از مزایای استفاده از رودری طرح پژواک عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آذین پارت می توان به نکات زیر اشاره کرد:

سهولت در پاکیزگی و ضد عفونی کردن

زیبایی بیشتر به واسطه هارمونی رنگها

جایگزینی چرم مصنوعی بجای پارچه

نوسازی اتاق خودرو

بی صدا بودن

نصب آسان

این محصول در پک کاملی که شامل اجزای زیر است به مشتریان عرضه می گردد.

۴ عدد پنل تودری

۴ عدد دستگیره مچی

۲ عدد جانقشه ای

۴ عدد عایق صداگیر و آبگیر

وبسایت شرکت آذین پارت: www.azinpart.ir

اینستاگرام شرکت آذین پارت: www.instagram.com/azinpart

تلگرام شرکت آذین پارت: www.telegram.me/azinpart

شماره تلفن: 02167917 داخلی 218

نویسنده : ماکان درستکار

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

MODAL