ورود / عضویت 0
شماره تماس : 02167917 داخلی 36

ایسنا: پژواک بی صدای سمند، محصول جدید آذین پارت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 10 شهریور 1400 در ساعت 15 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

پژواک بی صدای سمند، محصول جدید آذین پارت

 

لینک خبر

تودری یا رودری خودرو محصولی است که از داخل اتاق خودرو، پنل فلزی درب را پوشش داده و علاوه بر اینکه باعث زیبایی دکوراسیون خودرو می شود به سرنشینان این امکان را می دهد که به مهمترین کلیدهای عملکردی دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آذین پارت، این قطعه بسته به نوع خودرو و شرکت تولیدکننده آن، از نظر ظاهری و متریال آن متفاوت است. برخلاف گذشته نه چندان دور در ایران، امروزه تودری جزو قطعاتی است که به راحتی می توان نسبت به تعویض و نوسازی آن با قیمتی مناسب اقدام کرد.

 پژواک بی صدای سمند، محصول جدید آذین پارت

 

شرکت آذین پارت با تعریف پروژه ملی (خودروی تو، خودروی نو) با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی ایران و همچنین نگاهی به فرهنگ مصرف در کشور به عنوان زمینه ساز ایجاد فرهنگ درست مصرف قطعات تزئینی و همچنین بیدار کردن حس پنهان جامعه ایرانی شناخته می شود.

آذین پارت با شعار (حس نو شدن دوباره خودرو)، تامین و تولید تمامی قطعات داخلی کابین خودروهای ایرانی، از کف تا سقف و از داشبورد تا طاقچه عقب را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند با ساخت بازارهای جدید در این صنعت، راهی آسان برای برطرف کردن نیاز مخاطبان ایرانی بوجود آورد.

از این رو این شرکت با طراحی و تولید تودری انواع خودرو با مواد متفاوت و با کیفیت، این بار نسبت به طراحی و تولید محصولی جدید برای خودروی سمند اقدام کرده است.

تودری‌ یا رودری سمند طرح پژواک چرم، بخــش عمــده ای از فضــای داخل اتاق خودرو را پوشــش مــی دهد. در تولید تودری یا رودری سمند طرح پژواک بجای پارچه، از چرم مصنوعی استفاده شده است که سبب نوسازی، زیباسازی و هارمونی اتاق خودرو، و همچنین موجب سهولت در پاکیزگی آن می شود از اینرو مجموعــه تودری‌هــای هــر خــودرو بســته بــه کلاس خــودرو توســط طراحــان تعریــف مــی شــوند.

این تودری در چهار رنگ مشکی (کلاسیک)، بژ روشن (طرح روز)، بژ تیره (هارمونیک) و مارون ( اسپرت) به بازار عرضه می شود.

 

سایت آذین پارت www.azinpart.ir به عنوان عرضه کننده اختصاصی و بدون واسطه محصولات ۱۵ شرکت تولیدی گروه آذین خودرو با درگاه پرداخت امن و نیز با تمرکز بر ارائه کالاهای اصل و با کیفیت برای مشتریان عزیز، حس اطمینان از خرید قطعات اصلی را به ارمغان می آورد.

شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین آذین پارت از اصل بودن کالای خود اطمینان داشته باشید.

از مزایای تودری پژواک می توان به نکات زیر اشاره کرد:

سهولت در پاکیزگی و ضد عفونی کردن

زیبایی بیشتر به واسطه هارمونی رنگها

جایگزینی چرم مصنوعی بجای پارچه

نوسازی اتاق خودرو

بی صدا بودن

نصب آسان

این محصول در پک کاملی که شامل اجزای زیر است به مخاطبان و مصرف کنندگان عزیز ایرانی اهدا می شود.

۴ عدد پنل تودری

۴ عدد دستگیره مچی

۲ عدد جانقشه ای

۴ عدد عایق صداگیر و آبگیر

نگاه آذین پارت از ابتدا تاکنون تامین بی واسطه و با کیفیت قطعات تزئینی و تریم داخلی خودرو (با سبد کالایی بیش از ۱۰۰۰ قطعه) برای جامعه مخاطب بوده تا بتواند با ایجاد ارزش افزوده و بوجود آوردن وفاداری مخاطب به خودروی خود، در این شرایط اقتصادی حس نو شدن دوباره خودرو را به مخاطب القا کند.

امروزه با تلاش های آذین پارت و نیز پشتیبانی گروه آذین خودرو، مصرف کننده ایرانی به راحتی می تواند با قیمت مناسب اقدام به نوسازی کابین خودرو خود نماید. این شرکت با داشتن ۸۰ نمایندگی در سطح کشور قدمی مثبت در جهت رفاه حال مشتریان  برداشته است.

خدمات آذین پارت بیشتر شامل خودروهای داخلی است اما با توجه به تعاملات برون مرزی، امکان تامین قطعات خودروهای خارجی به ویژه برلیانس و چانگان را نیز فراهم آورده است.

همچنین سبد محصولات آذین پارت شامل موارد زیر نیز می باشد:

لوازم تزیینی داخلی

. تودری ها

. اجزای تودری

. طاقچه عقب

. اجزای طاقچه

. غربیلک فرمان و اجزا

. آفتابگیر

. عایق سقف و اجزا

. داشبورد

. اجزای داشبورد

. قاب ستون

کنسول وسط و اجزا

لوازم تزئینات و بدنه

. نوار لاستیکی و آبگیر

. عایق درب موتور

. سپر و اجزا سپر

. شلگیر ها

. موکت صندوق عقب

. موکت کف اتاق

وبسایت شرکت آذین پارت: www.azinpart.ir

اینستاگرام شرکت آذین پارت: www.instagram.com/azinpart

تلگرام شرکت آذین پارت: www.telegram.me/azinpart

شماره تلفن: ۰۲۱۶۷۹۱۷

 

نویسنده: رسول مرشدلو

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()